Існує маса невеликих ідей малого бізнесу, які дозволяють реалізувати свої бажання без особливих вкладень, тобто основним капіталом початківця бізнесмена стає його власна праця, знання і так далі, але не як не гроші. Разом з тим в ідей, якою власне і присвячена стаття, бізнесменам необхідно поєднати всі фактори і власне вміння і гроші, і за великим рахунком власну працю, і так сьогодні хотілося поговорити про перукарський бізнес.
Відразу хотілося згадати кілька основних моментів, по-перше, я сам брав участь в організації кількох перукарень і навіть одному повноцінному салоні краси. По-друге, не дивлячись на те, що ідея не ставитися до розряду оригінальних або нових ринок даних послуг має цілий ряд відмінних рис, який дозволяє говорити про те, що величезна конкуренція не є перешкодою для відкриття власного бізнесу. Звичайно, звучить це трохи абсурдно і ось таких винятків із правил мало, разом з тим можу сказати, що конкуренція не ставитися до головної перешкоди по створенню успішного перукарського бізнесу. Відверто кажучи, коли сам на практиці зіткнувся з таким явищем, був трохи здивований, якщо не сказати шокований. Власне саме ця особливість робить перукарський бізнес привабливим для початку власного бізнесу.
Тепер трохи про саму ідеї перукарського бізнесу, власне говоримо про невелику перукарню, в якій надають послуги зі стрижки. Але специфіка даного бізнесу не закінчується на конкурентних особливості даного ринку, а швидше тільки починається. Наступною особливістю є гостра необхідність не тільки в складанні бізнес плану відкриття точки, але вироблення концепції нового .
Чому важлива концепція перукарського бізнесу в питанні як відкрити бізнес?
Все пов’язано з особливостями розвитку тієї чи іншої концепції на практиці і так кілька найпоширеніших концепцій перукарського бізнесу:
- Перукарський бізнес, побудований на власній праці і з мінімальними грошима. У даному випадки говоримо про те що Ви самі є перукарем з невеликим або великим стажем роботи і навіть можливо з власними клієнтами. Тобто, грубо кажучи, Вам набридло працювати на «дядю», але досвіду ведення бізнесу немає, власне як і стартового капіталу. У даному випадки відразу говоримо про створення мінімалістичного варіанту перукарні, як оптимального місця здійснення діяльності одразу вибираємо спальний район, не біля великої транспортної розв’язки, що дозволить значно заощадити на оренді яка власне і буде складати основні витрати. Устаткування в даному випадки також мінімально, тобто беремо б / у стілець, замовляємо невелике трюмо з кількома дзеркалами пристосованих під перукарню, ну а набір ножиць і машинка, як правило, вже є. Основна перевага таких точок це відносно низька вартість, а гроші заробляють в більшості випадків кількістю клієнтів, головна умова це якість, будь-яких претензій на оригінальність до таких точках не висувається. Відкрити таку перукарню цілком реально за 500-600 доларів без урахування вартості оренди. Мінуси такого бізнесу як би видно неозброєним поглядом, власне як і плюси.
- Перукарський бізнес з наявністю стартового капіталу (невеликого). Якщо у Вас є 5-6 тисяч доларів, то можна розглядати і інший варіант перукарні. І так говоримо про більш серйозному закладі на три – чотири місця і навіть поділ на невеликий чоловічий і жіночий зал. Розміщення такого залу в більшості випадків також бажано в спальних районах, але в даному випадку цілком реально спробувати розмістити точку в районі транспортної розв’язки. Успішність нової перукарні може досягатися двома шляхами – перший це «переманюванням» перукарів більш вигідними умовами, варіант має як плюси, так і мінуси. З одного боку вони має своїх клієнтів і базу з іншого ніхто не перешкодить їм завтра кинути Вас (звичайно, якщо Ви самі не першокласний спеціаліст). Другий варіант невеликі ціни плюс надання різноманітних додаткових послуг. Тобто, говоримо про те, що ви будете надавати не тільки стрижку, а й педикюр, манікюр і так далі, при цьому можна не йти на відвертий демпінг, а пропонувати комплексне обслуговування за менші гроші – стрижка 10 доларів, манікюр 5 доларів, а якщо разом дешевше, наприклад, 12 доларів. Така схема дозволяє, як забезпечити роботою найманих працівників, так і залучити нових клієнтів. Але варто пам’ятати, що не варто намагатися охопити всі послуги цілком достатньо для закладу такого класу надавати основні види послуг.
Описувати такий варіант навіть не буду, коли мова йде про декілька десятків тисяч доларів або навіть сотень, в залежності від міста, то оптимальний варіант це створення комплексного рішення. Тобто, говоримо не просто про перукарні, а швидше про повноцінний салоні краси, в іншому випадки можливість окупити такі колосальні вкладення буде просто не реально, винятком можуть бути лише супер елітні перукарні для зірок і шоу бізнесу.
І першу, і другу концепцію реалізовував на практиці, правда, з невеликими варіаціями під особливості регіону, з третє на практиці не стикався великими грошима для такого «вузького» напряму. Як основний критерій успішності всього бізнесу можу назвати тільки одне – якість і ще раз якість. Тобто навіть якщо у Вас під боком буде кілька конкурентів, але буде якість, то закриються вони і навпаки яка б «поганенька» перукарня в районі не була, якщо у Вас не буде якості, але буде все інше, бізнес не буде успішним. Відмінною рисою є те, що клієнти, як правило, не прощають «помилок» зі своїми зачісками, а жінки за таких от промахів йдуть буквально на наступний день.
Висновок якщо Ви самі фахівець даної справи або ж зможете організувати невелику бригаду перукарів високої якості тобто відкрити бізнес, до речі, як варіант створення бізнесу по даній схемі можу сказати, що цілком реально зманити хороших перукарів, запропонувавши їм, невеликі частки в бізнесі, наприклад, по 5 – 7% від прибутку додатково. Те можете не боятися конкуренції і сміливо починати свою справу – ідей бізнесу реальна, прибуткова і відносно легко реалізовується.
Залишити коментар